niedziela, 23 czerwca 2013

Violetta E7, ludzie ;o itp.

Co u mnie...

Jutro nie idę do szkoły ^^  Pytanie czemu? Bo nie che. jutro moja klasa idzie na film (KTÓRY KOMPLETNIE MI SIĘ NIE PODOBA) i jadą na kręgle. Na kręgle bym pojechała, ale sb odpuszczę. Innym razem ;P Nie wiem tez czy we wtorek pójdę na basen, ale zadzwonię do koleżanki i zobaczę jak to będzie wyglądać. Juto pójdę do Wiki oglądać Violettę. Wiki! Odezwij się! Dawno nie widziałam komentarza (twojego) na moim blogu. xD Wracając do Violetty. Z wykreślanki odpadło 6. Nie to co chciałam, ale cóż... teraz pewnie odpadnie 3. Nie? A ja chce, żeby odpadło coś innego. No domyślcie się! A zresztą jak uważacie. Co ma teraz odpaść?



Ostatnio spotykam coraz więcej ludzi z przemyśleń, mojego niedawnego posta. Oto link do niego: Klik Ale to szczegół.

Przemyślenia...

Wiecie co jest dziwne. Ludzi którzy nas znają, a teraz się do nas nie odzywają (nawet cześć nie powiedzą). A teraz gdyby się do nich napisało to okazuje się, że fajnie się temu komuś zemną piszę. Moim zdaniem to głupie. wywyższa się ponad innych, a później o patrz zmieniłaś się. To taki... dobra nie komentuje. Może kiedy indziej rozwinę swoja dzisiejsza myśl. A na koniec Violetta:










Dziś to na tyle. Więc kto odpada? Jestem ciekawa. Bardzo.... :P..... kto odpadnie :)) Liczę na ten numerek jedyny w tyj wykreślance.. ponieważ jako jedyny jest parzysty xD


PS. Dzięki za tyle wyświetleń i te komentarze. No i to, ze tyle ludzi z innych krajów interesuje się moim blogiem. Dziękuje ^^

Pozdrawiam Filozoficzna ;*, czyli fajna Olka (tak zawsze to będę pisać, żebyście wiedzieli ;))

6 komentarzy:

  1. Niech odpadnie 3 ! A tak w ogóle masz fajnego bloga :)
    http://teen-teenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpada 10! Trudno powiedzieć czy to Diego lub Tomas.....
    Fajny blog. Denerwujesz mnie Violettą - kocham ją, a teraz ona na wszystkich blogach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps : Zapraszam : http://niebieski-kolczyk.blogspot.com/

      Usuń
    2. Trudno! Ja uwielbiam Violettę ^^

      Usuń
  3. Odpada 10! Grrr... Głupi Tomas, irytuje mnie straaasznie .-. Ma odpaść 10 bez dwóch zdań.
    I ♥ VIOLETTA
    Myhyhy, żyję i wszystko ze mną okej. :) Buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie... wróciłaś ;* Zgadzam się z tb ^^

      Usuń

Dziękuje za komentarz. ;*
Każdy komentarz daje mi dodatkowego kopa do pracy, ale:
• oszczędź sobie zachodu jeżeli ma być to komentarz typu"super blog/post zapraszam do mnie.."
• linki możecie dawać w komentarzach, ale zostawiajcie je też w zakładce spam, będzie mi dzięki temu wygodniej odnajdywać wasz blogi
• komentarze z wulgaryzmem będą usuwane
• za każdy komentarz staram się odwdzięczać
• proszę, aby w komentarzach nie pojawiał się wątki typu: "obserwuję, liczę na rewanż.." zaobserwuje blog jeżeli mi się spodoba, ale na pewno go skomentuje
Dziękuje, jeżeli to przeczytałaś/eś.
Dziękuje jeszcze raz za komentarze.
Filozoficzna xx